loading...
دانلود آهنگ | دانلود فیلم
مسلم بازدید : 998 پنجشنبه 08 شهریور 1397 نظرات (0)
..
 
 

 
تقریباً ۷٬۶۹۰ نتیجه(۰٫۴۶ ثانیه) 
۳ فروردین ۱۳۹۵ - Download New Music By Ali Zand Vakili Called Ghoroobe Koohestan دانلود آهنگ ... خدایا مو به درگاه تو چی بوده گناهوم که باید یا بسوزمو یا بسازوم.
وارد نشده: مونهسوگند
با دمت از خواب سیه بود که بیدار شدم من به سر زلف پر از تاب تو بیمار شدم مهر تو به .... در و درگاه بریزد بگذار که در سوز فراق تو بمانم دریاست مرا وقت سحرگاه بریزد . .... سید رضا نریمانی) حتما دانلود کنید و گوش بدید مطمئنم که دلتون آرامش میگیره و ..... خدایا به حق آقا ابوالفضل العباس روزی ام کن بزودی تو کربلا آشپزی کنم انشأالله ...

دانلود آهنگ علی زند وکیلی غروب کوهستان با بهترین کیفیت ...

www.bibakmusic.com › خوانندگان › علی زند وکیلی
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - دانلود آهنگ علی زند وکیلی غروب کوهستان Download New Music Ali Zand Vakili ... خدایا مُو به درگاه تو چی بوده گناهم که باید یا بسوزم و یا بسازُم
وارد نشده: مونهسوگند

مناجات با خدا

monajat-ba-mabod.blogfa.com/
خدایا چه بگویم ازکدامین گناهم نزد تو طلب عفوکنم. ..... پس،اى خداوند من،با رغبتى تمام آهنگ توکردم و با اعتماد به تو روى اميد به درگاهت آوردم و ... من نخستين کسى نيستم که مستوجب حرمان از درگاه تو بود و دست طلب به سوى تو ..... اين مردم به شما نزديك شده اند و لحظاتى بعد به شهادت مى رسيد به خدا سوگند تا من زنده ام از شما حمايت مى كنم .
وارد نشده: دانلودمونه

گنجور » فردوسی » شاهنامه » آغاز کتاب » بخش ۲ - ستایش خرد

ganjoor.net › فردوسی › شاهنامه › آغاز کتاب › بخش ۲ - ستایش خرد
سه پاس تو چشم است وگوش و زبان ... متاسفانه همین متن از وب سایت ری را در همه جا در دسترس است و دایم دانلود می شود . ..... بتابی ز سوگند و پیمان من .... برای معرفی آهنگهای دیگری که در متن آنها از این شعر استفاده شده است اینجا ...... براى نمونه: .... به زال آنگهی گفت گیو از خدای ...... به درگاه کسری یکی باغ بود ...... از اندیشهٔ او گناهم نبود.

دعای 50 مقام ترس از خدا - قائمیه

download.ghbook.ir/downloads.php?id=12816&file=12816-f...htm...
پس گفت: هم اکنون بر تو ارائه خواهم کرد صحیفه ای از دعای کامل را از آنچه پدرم از پدرش ... پس صحیفه ای را که به او داده بودم به جوانی که با او بود داد و گفت: این دعا را با خطی .... سپس فرمود: پس خدای عزّوجلّ پیامبر علیه السلام را آگاه فرمود که بنی امیه قدرت و ...... با حاجتم آهنگ درگاه تو کردم، و بار تهیدستی و نداری و بیچارگیم را به درگاهت ...

[PDF]Untitled - Amazon S3

https://s3.amazonaws.com/compressed.photo.goodreads.com/.../28380462.pdf
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - راه من به طبقه ی سوم قرار داشت، همیشه ی خدا هم درش باز بود و نبی پور که مردی ..... اسم تو چیست بگو تو کی هستی آمدی تو الله زار .... و سخت مراقب باشد چرا که او را به عنوان بازیگر می شناسند و باید نمونه ...... قربان شما این چه کاری بود کردی اگر خدای نخواسته صدمه ای بوجود ...... )با اهنگ( هرکو شب فراقت روزی چشیده باشد /.

اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
۱۲ آذر ۱۳۸۷ - یه مدت بود دنبال قسمت اول این شعر بودم پیداش نمیکردم " دیو چو بیرون رود فرشته درآید "بعد از پرواز ... میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست تو خود حجاب خودی حافظ از میان بر خیز ... این آهنگ یادش بخیر ما که راهنمایی بودیم گیر به آهنگهای دلکش داده بودیم! .... هرگز نداشت راه گناهم نهایتی ... بعد از خدا ، خدای دل و جان من تویی
وارد نشده: مونهدرگاهسوگند
۳ بهمن ۱۳۹۱ - مناجات به درگاه الهی و تو عزیزم سحرم. عشق تو خداوندا معجزه یست برای من خدای من به دنیا آمده ام زندگی میکنم و می میرم خدایا به آینده ام چشم ندارم و از ...
منطقه ۲، تهران، استان تهران - از سابقه جستجویتان - استفاده از موقعیت مکانی دقیق - بیشتر بدانید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 4,669
  • بازدید کلی : 143,389
  • کدهای اختصاصی